zondag 4 augustus 2013

Vintage thank you-kaart

Vandaag leuk nieuws, want ik heb met de ribbeltag uit mijn vorige bericht de eerste prijs gewonnen op het We Love Vintage Challenge-blog. Nu krijg ik een hele mooie stansmal toegestuurd!

Deze kaart is gemaakt op een basis van ribbelkarton. Het designpapier is van 7gypsies.
De blauwe bloemen heb ik zelfgemaakt van stof. De ecru bloem is gehaakt. Onder de bovenste bloem zit een vintage doily.
Het plaatje en de bingokaart komen van het internet. De takjes, de vlinder en de tekst zijn gestanst.

Liefs, Loes

13 opmerkingen:

  1. Hallo Loes, van harte met je prijs meisje, leuk hoor dat je een mooi mal hebt gewonnen, die zullen we vast wel op je kaartjes gaan zien.
    ik zit met een glimlach op mijn gezicht naar deze beauty te kijken, dat is leuk als je naar bed kan gaan met zo,n prachtige kaart op je netvlies.
    Ik vind je kaart prachtig.
    Hoe is het met je voet?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Corrie, dank je voor het mooie compliment en je belangstelling! Met mijn enkel gaat het nu goed!
      Slaap lekker!

      Liefs, Loes

      Verwijderen
  2. Schitterende kaart heb je hier gemaakt, en wat leuk dat je een mal hebt gewonnen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk Loes gefeliciteerd hoor!. Deze kaartje is ook weer een plaatje, mooie bloem heb je gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw joh wat een schitterende kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Echt super.
    Gefeliciteerd met de gewonnen prijs! Maar goed dat ik je de tip gaf met die tag ;) Nu kan je ook weer meedoen met de nieuwe challenge hoor (tip tip) alleen mag je kaart nu niet vierkant of rechthoekig zijn.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een lust voor het Loes....prachtig gemaakt!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is ook weer prachtig Loes en ik zou zeker meedoen met de nieuwe challenge als ik jou was, dan zien we nog zo'n mooie kaart voorbij komen maar dan in een andere vorm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat is dit prachtig zeg, met die mooie zachte kleurtjes.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Loes wat heb je een schitterende kaart gemaakt, echt een beauty. Gefeliciteerd met het winnen van de prijs, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Loes, deine Vintagekarten gefallen mir sehr.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Loesie! Heel lief plaatje, mooie bloem en zoooo sweet! Gefeliciteerd met je prijs! Altijd leuk zoiets!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor alle leuke reacties!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen