maandag 2 november 2009

Blogaward

Deze award kreeg ik gisteren van Joyce en Christa. Later ook nog van Jeanet (op 5 november), Eef (30 november 2009) en van Marianne (13 december 2009).
Dank jullie wel hoor! Nu mag ik al deze vragen beantwoorden in één woord en de award aan medebloggers doorgeven.

1. Where is your cell phone? Tas
2. Your hair? Bruin
3. Your mother? Mijntje
4. Your father? Maarten
5. Your favorite food? Soep
6. Your dream last night? Mooi
7. Your favorite drink? Fanta light
8. Your dream/ goal? Gelukkig zijn
9. What room are you in? Hobbykamer.
10. Your hobby? Scrappen
11. Your fear? Spinnen
12. Where do you want to be in 6 years? Ver
13. Where were you last night? Schoolvriendin
14. Something that you aren't? Geduldig
15. Muffins? Lekker
16. Wishlist item? Copic sketch markers
17. Where did you grow up? Amersfoort
18. Last thing you did? Bloggen
19. What are you wearing? Rok en shirt
20. Your TV? Mwa...
21. Your pets? Hond
22. Best friend? zie 32
23. Your life? Leuk
24. Your mood? Blij
25. Missing someone? Mijn moeder
26. Vehicle? Fiets
27. Something you are not wearing? Bont
28. Your favorite store? Scrapbookwinkel
29. Your favorite color? Aquablauw
30. When was the last time you laughed? Gisteren
31. Last time you cried? Zaterdag
32. Your best friend? Zus
33. One place that I go to over and over? Bos
34. Facebook? Nee
35. Favorite place to eat? Restaurant

Ik geef deze award door aan José en Bea.

Liefs, Loes

3 opmerkingen:

  1. Hallo Loes,

    Ohh, wat lief van je dat ik de Award van je krijg!

    Ik neem hem graag aan, dank je wel!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je de award aan mij geeft, ik heb er nog geen gehad, daarom weet ik ook niet hoe het werkt en wat ik ermee moet doen, misschien een kleine uitleg?
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Loes,
    Gefeliciteerd met de award!! Leuk om zo wat dingen te weten te komen. xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen